Followers

Monday, June 27, 2011

skynet 0h sky net

erm...pagi-pagi tadi dh g unit mail konon nk ambik bungkusan dr skynet ler...
suspen r gak pe benda lh ,n saper anto....benda alah ne diaowang dh hantar ke umah ari sabtu ri2 d sebabkan aku xsedo diaowang ketuk pintu so diaowang tinggal ler kertas kt bawah ne kt pintu...
 erm...aku pn pelik xder owang call xder per..tiba-tiba dpt parcel,nk kte aku oder brg mmg xder...
aku pn call ler skynet tye...n tukar alamat...malang skali diaowang 2 xdpt nk cek dr saper....cedih-cedih....
pagi tadi call tye skynet tapi dia kte dah anto semlm...ait mne g nyer parcel 2....dh ler aku ter xcited nk dapat,tertanya-tanya lak saper bg,skali xder lak cmner ney....tidakkkkk.....sampai skrg aku tunggu sky net call coz td dia kte nk compormkn balik...skynet...aku menunggu panggilan mu.....

No comments:

Post a Comment