Followers

Monday, April 18, 2011

pagi yang lawak....

erm...pepagi tadi aku dh wt lawak bengong kot......kejadian ne terjadi mase otw nk nek atas pas beli sarap.....mase 2 aku dh masuk lif......yg ader lh 1 group ne jalan mak limah g paso.....aku ingt daowg xnk masuk upe-upenye dh nk tertutup pintu lif 2 dia blh nk mask lak....aku ne dgn terperanjat n mengelabah xtengok dh button pe yg aku tekan.....ingat kn betul ler button buka pintu upe-upenye....loceng kecemasan da yg aku tekan.....ape lg.....menjerit lew loceng 2.......aku dgn muka benggang n kelam kabut dh tergelak-gelak tahan malu....pe xnyer....guard-guard n pap yg duk lepak-lepak dpn lif 2 sume dh pandang +tanya knape.....aku pn dgn muka merah ckp tersalah tekan ler....xlama lif lak bunyi owg yg jage kecemasan 2
helo..hello...aku pn pe lg senyap jew lew....yg guard n mahluk-mahlik kt lua 2 tergelak2 lew ketawa kn aku....wa malunyerrrr...

No comments:

Post a Comment