Followers

Friday, April 1, 2011

bila mood mkn dh sampai....baby yg dlm perut comel kew ibu dia yg akan comel?

petang-petang ne terasa lh lemau giler.....mane xnyer tmelantak sebanyak-banyak nyer...semalam dok kirim kt jackie,set bekfest punya lew giler banyak.....cme RM7.50,aku dapat 2 big bekpes,burger n yg plg cedap kopi....yummy..yummy.....giler kow kopi dia..sampai ilang time tido ak tengah2 ari.............pe pe pn thanx pd jackie yg baik hati......mne xnyer sanggup beratur pnjg nk blikn ktowg,kne wat 4 bil lak 2...ish..ish...ish............
banyak x aku makan semalam........1 beg 2 penuh makanan mcd aku..

last2 aku xbes bwk balik umh my husband lew kne perabiskn...
   tengah ari ne mber2 opis ajak g alamanda.....jejalan katenye..........aku pn ape lg dengan mate ngantuk g jgk mngikut.....lau sampai ke alamanda pe lg yg di tuju lau bkn fastfood....terlanjur cc aku kirim.....aku pn membeli lew skali...padahal aku dh kirim kt k.ja jambu n  cendawan goreng.............




bubur ayam mcD ne memang pilihan utama ktowg ler lau mlantak kt mcD
tapi biasenye untuk zidan....ktowg cme mkn ayam goreng jew........tp sbb mengidam nk mkn dr mgu lepas ag..trus lh aku melarung membeli....


mc flurry..yummy,...yummy..mmg giler bangat kt benda ne..hehheheh

cendawan goreng jauh aku aku kirim...sampai ke UNITEN...kengkawan aku kt unit ne lau g uniten xlepas ambil order kt aku nk cendawan x..???heheehe...cedap sangat.....



jambu ne pn k.ja blikn kt UNITEN tp kureng cedap...keras+kelat +asam dia xcedap..k.ja kte kedai yg slalo aku beli 2 xbukak....
cmne pn aku tetap bedal....thanx K.JA.........................

No comments:

Post a Comment