Followers

Wednesday, July 20, 2011

pagi yang benggang....


  erm pagi-pagi ne dah ader orang tarik muka dengan aku....salah aku ker....betul kn aku cakap benda yang sama ko wat tiap-tiap ari...xkan nak harapkan orang lain jer....cume yang beza kena key in benda yang lama....xkan setakat aku ckp pe jadahnyer xtau benda biasa pn ko nk terasa....bukan xbetul kan..mentang-mentang lah aku yang paling muda....senang-senang nk marah aku ker aper,selama ne aku dh terasa ati kot kat ko,ko putus cinta aku ckp cm biasa pn ko kte aku kasar,pada hal aku ne lg lh selalu terasa biler ko cakap....cuma aku simpan jer...malas nk ambik hati bila yime aku ckp mula ko nk terasa...lantak lah aku dh xlarat nak memujuk,mintak maaf kt orang....salah orang lain aku jerk kne kn..bek aku pk pasal baby dlm perut aku ne n family aku....pada orang 2...aku nk ko tau aku pn banyak terasa dengan ko,jangan pasal aku xtolong ko nk tunjuk muka benggang ko,sebelom ne aku xpernah tolong ker....bes lau aku pindah ker per...ko nk orang baru lak ker tolong ko...bukan ko yang tolong orang baru.....


No comments:

Post a Comment